Bruslení

Stejně jako loni, i letos se Egýsova škola zapojila do programu „Děti do bruslí“. A stejně jako loni jsem si i já zapojila do neoficiálního doprovodného programu „Maminky fotí děti na bruslích“ a znovu se vecpala až na ledovou plochu. 60 minut jsem kroužila kolem největších hvězd, co se mohly na stadionu vyskytnout. Pak odskotačila domů a teď u editace fotek pobrekavam, jak moc mě bolí stehna (strašně!)

Takže Egýs a jeho parta na ledě. Z práce jsem mohla jen dneska (pondělí dopoledne je prostě pondělí dopoledne) a zrovna to vyšlo tak blbě že z normálních 25 dětí přišlo jen 12 (jakási podzimňóza odporňóza většinu skolila). Ale ti, co byli … no paráda. Musím přiznat, že je tam velký rozptyl – od: „brusle vidím prvně a jsou na mejch nohách – pomoc!“ po „machr hokejista popředu i pozpátku“. Egýs někde v půli, trenéři mají perfektní přístup a děti se snaží a smějí a padají a snaží a bojují a jen tak mimochodem taky bruslí.

Fotila jsem všechny, tu ukážu jen Egýse.

Napsat komentář