Exkurze

„Kam jedeš, mami?“ ptal se Egýs, když jsem balila kufr. Nezbylo mi než přiznat pravdu: “ Na výlet. Ne ještě líp, na exkurzi.“ A je to tak. Poslední moje služebka byla za odměnu do Litvínova. Podívat se jak vypadá polymerační jednotka na PP.

Jelo skoro celé oddělení. Na přesun jsme potřebovali 3 auta. Fakt jak školní výlet a nálada tomu odpovídala.

Unipetrol je ohromný areál, polymerace jsou vlastně skrčené v rohu a jsou fascinující. Šedá nabušená teorie je jedna věc, pohled na praxi (i když jen z venku) úplně jiná. V areálu jsme samozřejmě nemohli fotit, i půjčuju si fotku z oficiálních stránek firmy.

Je to z požárního cvičení. My tam hasiče neměli … i když, když na nás kouknete v nafasovaných návštěvnických mundůrech …

Moc jsem si to užila. I tu část na expedici s výkladem jak nacpat cisternu plnou granulemi. Miluju zajímavé exkurze.

Jet v půlce ledna do severozápadních čech … to jedna nemá velká očekávání. A kraj překvapil pozitivně. Přivezla jsem si závazek, že se tam vrátím a zkusím prozkoumat víc. Rodinu s sebou 🙂

Napsat komentář